Jakie efekty zapewnia laserowe usuwanie żylaków?

Dla wielu osób wygląd widocznych żył jest źródłem zakłopotania i może mieć negatywny wpływ na ich pewność siebie. Laserowe usuwanie żylaków jest procedurą, która może skorygować te nieestetyczne żyły, aby poprawić swoją pewność siebie i jakość życia. Jeśli rozważasz przeprowadzenie tego zabiegu, aby zaradzić widoczności żył, czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o tym, co laserowe usuwanie żylaków dla Ciebie zrobić.

Jak skuteczne są nowoczesne metody usuwania żylaków?

Ważne jest, aby zrozumieć skuteczność różnych metod usuwania żylaków. Ponieważ wygląd żylaków jest wysoce subiektywny, trudno jest dokładnie określić, jaki procent ludzi doświadczy pomyślnego wyniku z jakiejkolwiek procedury. Jednak wyniki kliniczne sugerują, że nowoczesne metody usuwania żylaków, takie jak leczenie laserowe, są bardzo skuteczne. W badaniu klinicznym dotyczącym laserowego leczenia żylaków, 94% pacjentów stwierdziło, że ich żylaki „całkowicie zniknęły” lub „znacznie się poprawiły” 12 miesięcy po zabiegu.

Czy laserowe usuwanie żylaków jest bezpieczne?

Laserowe usuwanie żylaków jest bezpiecznym i skutecznym sposobem leczenia wyglądu żylaków. Jednak bezpieczeństwo i skuteczność tej procedury zależy od kilku czynników, w tym od wyboru dermatologa z certyfikatem lub wykwalifikowanego specjalisty od żył. Laserowe usuwanie żylaków jest bezpieczną procedurą, ponieważ wykorzystuje światło do niszczenia żył. Podczas laserowego usuwania żylaków, światło lasera jest dokładnie ukierunkowane na żyły, które chcesz usunąć. Ponieważ światło jest pochłaniane przez naczynia krwionośne, otaczająca skóra i tkanki są oszczędzane przed urazem. Ponieważ procedura nie obejmuje wykonanie nacięcia, nie ma również ryzyka infekcji z procedury.

Jak działa laserowe usuwanie żylaków?

Podczas laserowego usuwania żylaków, włókno laserowe jest umieszczane przy skórze w pobliżu żyły docelowej. Włókno laserowe jest następnie aktywowane, aby emitować wiązkę światła ultrafioletowego, które jest absorbowane przez naczynia krwionośne. Chociaż światło ultrafioletowe jest powszechnie kojarzone z oparzeniami słonecznymi, jest to bardzo skuteczny sposób na zmniejszenie rozmiaru i widoczności żylaków. Światło ultrafioletowe uszkadza ściany naczyń krwionośnych, powodując ich zapadanie się i wyciek krwi. Z czasem uszkodzone naczynia krwionośne są ponownie wchłaniane przez organizm, co powoduje stopniową redukcję żylaków.

Jaka jest cena laserowego usuwania żylaków?

Koszt laserowego usuwania żylaków będzie się różnił w zależności od kilku czynników, w tym ogólnego stanu zdrowia, lokalizacji żył i liczby leczonych żył. W zależności od konkretnej sytuacji należy oczekiwać kosztów w wysokości około 5 tys. złotych w zależności od  obszaru leczenia. Może być konieczne wiele sesji laserowego usuwania żylaków.

Czy istnieją komplikacje po laserowym usunięciu żylaków?

Laserowe usuwanie żylaków jest całkowicie bezpieczną procedurą z niewielką ilością powikłań. Najczęstszym efektem ubocznym po laserowym usunięciu żylaków jest zasinienie i obrzęk. Możesz zminimalizować obrzęk i zasinienie, stosując zimne okłady i podnosząc nogi po zabiegu. Może również wystąpić swędzenie, zaczerwienienie, mrowienie i ból w miejscu zabiegu. Objawy te są zazwyczaj przejściowe i mogą być leczone za pomocą dostępnych bez recepty leków przeciwbólowych.